Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Day 23: Vegetable

Στην θέση κάθε άλλης φωτογραφίας θα μπορούσα να βάλω τον εαυτό μου, μιας και έτσι νιώθω αυτή την εβδομάδα! Ζαρζαβατικό για την ακρίβεια, μου αρέσει πως ακούγεται αυτή η λέξη.. Πολύ τρέξιμο και όταν έχεις να τραβήξεις και μία φωτογραφία την ημέρα τα πράγματα δυσκολεύουν επικίνδυνα. Εκτός από την κούραση είναι και οι τεχνικές δυσκολίες.. Μίας και είμαι ερασιτέχνης της φωτογραφίας, που ακόμα ψάχνω να βρω την άκρη μου και να μπορέσω να αποτυπώσω την εικόνα που έχω στο μυαλό στο "χαρτί", το νυχτερινό φως από την λάμπα δεν βοηθάει ιδιαίτερα. Και λέω για νυχτερινό φως γιατί νύχτα φεύγω, νύχτα γυρνάω.

Σήμερα επίσης έχασα μία εικόνα καθώς εκείνη τη στιγμή δεν είχα μαζί μου φωτογραφική μηχανή και αυτό με νευρίασε πολύ αλλά πραγματικά δεν άντεχα να κουβαλάω μαζί μου εκτός από την τσάντα μου και την βαριά μηχανή.. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πάρω έναν μικρότερο-σταθερό φακό για να μειώσω λίγο το βάρος καταρχάς και για να μάθω να δουλεύω και με σταθερό φακό. Αλλά όλο το λέω και όλο ξοδεύω αλλού τα χρήματα....Οπότε καταλήγουμε στο no money, no honey...

Σας αφήνω με τα ζαρζαβατικά μου..τις πρώτες ντοματούλες, που αν και ακόμα δεν είναι η εποχή τους τελικά μας βγήκαν ωραίες!



Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

Note: Η ανάρτηση αυτή αποτελεί μέρος της πρόκλησης για την οποία σας μίλησα εδώ  , την βρήκα στο blog 365 days of bliss και έχει ξεκινήσει από το blog της Fat Mum Slim


6 σχόλια:

  1. Αχ τι κόκκινη ντοματούλα, έρχεται και η εποχή τους!
    Σε έχασα κορίτσι, γιατί χάθηκα και τώρα τρέχω να δω όλες τις φωτό που έχασα! Μπήκα στον πειρασμό να παίξω κι εγώ για τον Μάιο... αλλά δεν ξέρω. Εδώ δεν προλαβαίνω τα βασικά, πόσο μάλλον να έχω στο νου και τις φωτό. Θα δω...
    Σε φιλώ και καλή εβδομάδα.
    Α και καλή Πρωτομαγιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό είναι πού λέμε φυσικό ταλέντο..και αυτό είσαι ..απόδειξη οι ντοματούλες..τόσο φυσικές ..τόσο ζωντανές..well done again!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. stin arxi ligo diskola meta prosarmozesai!!mia kali fotografiki mixani tin thelo k ego!!kai na min einai varia!!

    xx
    Nelly
    http://e-fashiondiaries.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι ντοματούλες σου ήρθαν πάνω στην ώρα. Κι ενώ όλο το χειμώνα δεν είχα φάει ντομάτα (αποφασίσαμε να τρώμε μόνο λαχανικά εποχής) προχθές έφαγα την πιο γλυκιά ντομάτα. Γλυκιά ντομάτα ίσον καλοκαιράκι. Αντε και μας έρχεται. Φιλάκια Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ έτσι λέω για τη φωτογραφική, είναι βάρος! Δεν είχα σκεφτεί αυτό με το σταθερό φακό, αφού σκεφτόμουν να πάρω μια μικρούλα φθηνή, απλά για να την έχω όλη την ώρα μαζί! Η ντοματούλα έχει τόσο ωραίο χρωματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή