Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

21:30


21:30 ακούω Bebe στο Youtube. Σκέφτομαι να γράψω γιατί χάθηκα αλλά από την άλλη δεν υπάρχει λόγος.

21:30 και είμαι στο γραφείο.
Είναι αυτή η ώρα μετά το 12ωρο σε ένα γραφείο και σε έναν υπολογιστή για ακόμα μία μέρα που η κούραση σε ξεπερνάει και πλέον απλά σκέφτομαι πως θα γίνει να σηκωθώ από την θέση μου και θα κάνω όλο αυτό το ταξίδι της επιστροφής.
Χαρτιά απλωμένα, εκκρεμότητες που πάνε από την μία μέρα στην άλλη και εγώ απλά θέλω να διακτινιστώ στο σπίτι. Η σκέψη της διαδρομής με κάνει να αναβάλλω την αναχώρηση.

Στην άλλη πλευρά του δρόμου τα φώτα από το απέναντι κτίριο μαρτυρούν και μία άλλη κοπέλα στο γραφείο της, ένα γραφείο γεμάτο χαρτιά, ένας καφές δίπλα της. Κοιταζόμαστε στα μάτια.
Ψέματα, δεν υπάρχει άλλη κοπέλα. Είμαι εγώ που αντικατοπτρίζομαι στην τζαμαρία. Το ξέρω ότι δεν υπάρχει άλλη κοπέλα εκεί απέναντι αλλά με παρηγορεί η σκέψη.

Οι μέρες περνάνε γρήγορα, η επαφή μου με τον έξω κόσμο πλέον είναι αυτό το τζάμι και η ζωή μου δεν είναι βγαλμένη από διαφήμιση της Amita. Δεν τρώω πρωινό με κέικ και βούτυρα αλλά στην καλύτερη περίπτωση μία μπάρα δημητριακών στο αμάξι, και δεν κάνω αμέριμνες βόλτες γιατί η μόνη μου διαδρομή είναι γραφείο σπίτι. Όμως εξακολουθώ να βλέπω την θετική πλευρά της ζωής.

Εξακολουθώ να είμαι πάνω στο δικό μου σύννεφο, όσο μπορώ.
Εξακολουθώ να λέω καλημέρα δυνατά και με χαμόγελο.
Εξακολουθώ να ονειρεύομαι πολύ.
Εξακολουθώ να θέλω να κάνω 300 καινούργια πράγματα που δεν προλαβαίνω
Εξακολουθώ να έχω τα ρούχα από το καλοκαίρι στις βαλίτσες
Εξακολουθώ να είμαι στο γραφείο και να γράφω αυτό το κείμενο…

Γράφω μονορούφι και δεν ξαναδιαβάζω. Ετοιμάζομαι να πατήσω το κουμπί της δημοσίευσης γιατί αν δεν το κάνω έτσι μπορεί να μην το πατήσω ποτέ

7 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες!Έκανες καλά που πάτησες το κουμπί της δημοσιεύσης και σε ξαναδιαβάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έπηξες στη δουλειά, έτσι δεν είναι; Υπομονή. Και εγώ έχω περάσει τέτοιες δύσκολες μέρες για χρόνια ολόκληρα...υπερωρίες η μία πίσω στην άλλη...12ωρα και 15ωρα αρκετά...ακόμη και 24ωρα έχω κάνει 5-6 φορές! Πλέον, δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου. Δεν πρόκειται να ξαναζήσω τέτοιες καταστάσεις, ο κόσμος να χαλάσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να προσέχεις τον εαυτό σου! Είναι το μόνο πράγμα που έχει σημασία!!! Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό που μου αρέσει και μου έλειψε ταυτόχρονα είναι αυτή η ακλόνητα θετική σου σκέψη και αντιμετώπιση των πραγμάτων που πραγματικά με κάνει να χαμογελώ!καλή επάνοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μυρτώ κάθε φορά που στην λίστα των αγαπημένων μας blog δεν έβλεπα καινούργια σου ανάρτηση, σε σκεφτόμουν νοσταλγικά και αναρωτιόμουν τι να σου συνέβη άραγε... αν το θέμα είναι μόνο η δουλειά, τότε μικρό το κακό, αν πάλι φταίει κάτι άλλο...!!! Να ξέρεις πάντως πως όταν νιώσεις καλύτερα εδώ θα είμαστε εμείς για να σου κάνουμε παρέα. Φιλιά πολλά. Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς επέστρεψες!!! Έμπαινα και ξανάμπαινα και ανάρτησή σου δεν έβλεπα και αναρωτιόμουν.. Χαίρομαι που επέστρεψες!! Άσε το παρελθόν πίσω σου και κοίτα μπροστά για να ομορφύνεις τις μέρες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή