Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Καινούργια Αρχή

Καινούργια χρονιά, καινούργιες δεσμεύσεις, καινούργια αρχή.


Δεν ξέρω γιατί ξεκίνησα αυτό το blog και σίγουρα δεν ξέρω αν θα καταλήξει πουθενά.... Μάλλον δική μου ανάγκη πάω να καλύψω με αυτό..το ομολογώ. Από παλιά με θυμάμαι να κρατάω ημερολόγιο και να καταγράφω τα πάντα, να κρατάω αποκόμματα "αναμνηστικά", από οπουδήποτε πήγαινα ή έκανα...


Τώρα, που τα σημειωματάρια είναι κλεισμένα στο συρτάρι ο υπολογιστής είναι εδώ μπροστά μου και με περιμένει...ή τον περιμένω.


Έχω βάλει "στόχους" για τη νέα χρονιά, λίγους αλλά καλούς. Να αλλάξω εγώ, να αλλάξει ο τρόπος που βλέπω τα πράγματα, να αλλάξει η αντιμετώπιση που έχω απέναντι σε αυτά. Ξεκίνησα με φόρα το 2012, πήρα μία μεγάλη ανάσα να ξεκινήσει το μακροβούτι αλλά μου κόπηκε απότομα.. Όλο δυσάρεστα και ένα γκρίζο να απλώνεται. Άσχημα νέα, δυσάρεστα γεγονότα. Αλλά δεν θα του επιτρέψω αυτή τη νέα αρχή να μου την γκριζάρει! (ακόμα και αν η μόνη που την βλέπω είμαι εγώ..) Θα την βάψω μπλε και πράσινη και θα κοιτάξω μέσα από τα ροζ γυαλιά μου.


Και θα κάνω μία ευχή...για καλό ταξίδι








2 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες στον κόσμο του blogging Μυρτώ! Είναι μαγικός... θα το δεις!
    Μου αρέσουν οι μικροί και εφικτοί στόχοι, μου αρέσουν και τα ροζ γυαλιά!
    Ευχή για καλό ταξίδι κι από μένα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ fraoulitsa για το θερμό καλωσόρισμα και τις ευχές! Και σ'ευχαριστώ για όλα αυτά που μοιράζεσαι μαζί μας από το δικό σου blog! Είναι τόσο "ζεστό" και τρυφερό και αγαπησιάρικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή